Contact opnemen?
Bel +32 473 35 59 43

Vaak gestelde vragen

Hoe meld ik me aan voor het platform?

Laat je gegevens achter op de wachtlijst en je ontvangt een inschrijf link van zodra het platform online staat. Geplande go-live is maart 2024.

Hoe weet ik of ik geschikt ben?

We hanteren een streng selectieproces zodat we zeker zijn van de kwaliteit van de groep. We contacteren je persoonlijk om kennis te maken nadat je je op de wachtlijst hebt ingeschreven.

Ik werk als marketing professional / e-commerce owner bij een merk, ben ik welkom?

Absoluut! Jij zal deel uitmaken van het BRANDS platform waar de professionals en eigenaars van merken zich verzamelen om uitdagingen en problemen met elkaar te delen en te beantwoorden.

Ik bied diensten of software aan voor e-commerce bedrijven, ben ik welkom?

Zeker! We voorzien een plaats voor iedereen in de e-commerce sfeer en hebben een apart platform voor service providers.

Ik werk als freelancer voor e-commerce bedrijven, ben ik welkom?

Hell yes! Freelancers laten we graag deelnemen in het services platform. Kennisdeling voor professionals is zeer belangrijk dus geven we jullie ook graag de mogelijkheid om met elkaar te sparren.

Wat kan ik verwachten van deze community?

Een netwerk van gelijkgestemde ondernemers en dienstverleners binnen e-commerce die dezelfde uitdagingen als jij ervaren. Er zijn aparte ruimtes voor specifieke onderwerpen zoals marketing, pricing, analytics en meer. Daarnaast zijn er ook ruimtes die platform specifieke vragen groeperen zoals Magento, Shopify, Shopware, Amazon en anderen.

Kan ik annuleren wanneer ik wil?

Ja, het lidmaatschap is per maand geldig en wordt per maand vernieuwd maar je kan altijd je lidmaatschap opzeggen.

Is het lidmaatschap per gebruiker?

Ja. Wil je collega's ook uitnodigen voor het platform? Stuur een e-mail voor vragen voor een custom plan naar hallo@houseofcommerce.be.

Is het lidmaatschap inclusief BTW?

Neen, de gestelde bedragen zijn steeds exclusief BTW. De BTW wordt berekend op basis van het land waar je actief bent.

Hoe en wanneer heb ik toegang tot het platform?

Je kan steeds 24/7 inloggen op het platform via je computer of via de app om nieuwe updates te lezen en te plaatsen. Van zodra je lidmaatschap goedgekeurd is en de betaling ontvangen is, krijg je direct toegang.